zondag 29 maart 2009

Gewissel in de rondte

Ja, lieve lezertjes, ik loop wel degelijk nog steeds rond op deze aardkloot. Er hebben de voorbije week wel stevig wat veranderingen plaatsgegrepen in mijn Turkse leven. Dus snel even updaten, en dan is iedereen weer mee.

Ik ben vandaag precies een week geleden verhuisd van kuststreek en op mijn eigen vraag van Belek naar Side mogen gaan. Een 30 kilometer meer naar het westen, en veel minder highbrow (niks negatiefs, Belek was me gewoon iets te braaf en elitair). Direct gevolg daarvan, en van de wissel van zomer- naar winterseizoen, is dat ik van een comfortabele hotelkamer met draadloos internet verhuisd ben naar een personeelsappartement, voorlopig bemeubeld met een bed en een kast van 60cm breed. Maar ik ben mezelf volop door een prioriteitenlijst aan het werken:

1- stromend water
2- elektriciteit
3- warm stromend water
4-tafel en stoelen
5- kleerkast
6- zetels

Na een week zijn we voorbij nummer 3 geraakt. Het appartement zelf is wel heel goed: 2 slaapkamers van normale oppervlakte, badkamer, ruime living, kitchenette en terras met uitzicht over de stad, de duinen en de zee. Geef me nog een week van personeelsdirecteur-stalken en ik ben helemaal gesetteld :).

Internettoegang heb ik vanzelfsprekend niet meer in mijn stee, dus is het wat behelpen geblazen met hotelloby's, die daar gelukkig absoluut niet moeilijk over doen. Ik ben hier ondertussen bijna 3 maand, en besef het in de verste verte niet. De enige aanwijzing is de wetenschap dat moeke en vake binnen een week op bezoek komen, en dat het dan dus wel paasvakantie moet zijn.

Excuses aan iedereen die er maar op los mailt en Smoelboekt. Tussen het verhuizen, de overname van mijn nieuwe hotelpakket en het gemis aan thuis-wifi door heb ik veel te weinig tijd gemaakt om een teken van leven te geven. Ik ga geen namen noemen uit vrees een paar schatten te vergeten, maar ik hoop dat het iedereen zo goed als mogelijk gaat! En afkomen goddomme, we hebben dra zon en 23 graden, en van dan af gaat het in een lijn die Belgenlandje niet kan volgen :).

Que les vaya bien!/Güle güle!

Martinito

1 opmerking:

Brecht zei

En in Side vallen er tenminste nog wat steenhopen te zien... Cheers!